Počet záznamov: 1
Essential Factors for Building Customer Relationships on Facebook: Evidence from the Czech Republic
Názov Essential Factors for Building Customer Relationships on Facebook: Evidence from the Czech Republic Preklad názvu Základné faktory pre budovanie vzťahov so zákazníkmi na Facebooku: dôkazy z Českej republiky Autorské údaje Ottó Bartók, Jana Matošková Autor Bartók Ottó Spoluautori Matošková Jana Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 25, č. 2 (2022), s. 134–151. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2022. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2022-2-009 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá vzťahy so zákazníkmi * siete sociálne * obchod elektronický * správanie spotrebiteľa * lojálnosť zamestnancov * spokojnosť zákazníkov Anotácia Identifikácia faktorov súvisiacich s Facebook profilom podniku, ktorý ovplyvňuje spokojnosť a lojalitu zákazníkov v elektronickom obchode. Využitie netradičných faktor ako sebaúčinnosť či bezpečnosť dát. Výsledky dotazníkového prieskumu sú modelované prostredníctvom štrukturálnych rovníc. Dôveryhodné informácie ako nevyhnutná podmienka pri profilovaní spoločnosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 682.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1