Počet záznamov: 1  

Suitability of Measuring Consumer Ethnocentrism Based on Cetscale10 and Cetscale17 in Slovakia

  1. Názov Suitability of Measuring Consumer Ethnocentrism Based on Cetscale10 and Cetscale17 in Slovakia
    Preklad názvuVhodnosť merania spotrebiteľského etnocentrizmu na základe Cetscale10 a Cetscale17 na Slovensku
    Autorské údajeMarián Čvirik
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Interdisciplinarity in Theory and Practice : Journal for Presentation of Interdisciplinary Approaches in Various Fields. Nr. 24 (2022), s. 14-18 online. - Arad : Editura Adoram, 2022. ISSN 2344-2409
    PoznámkyI-22-104-00
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaRumunsko
    Heslá správanie spotrebiteľa * spotrebitelia * etnocentrizmus spotrebiteľský * metódy štatistické * metódy matematické * Slovensko
    AnotáciaSpotrebiteľský etnocentrizmus - zameranie sa na podporu domácej produkcie. Najpoužívanejšie nástroje na meranie spotrebiteľského etnocentrizmu - CETSCALE10 a CETSCALE17. Faktory, ktoré ovplyvňujú úroveň spotrebiteľského etnocentrizmu.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00300-002, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: Nr. 24

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF457.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.