Počet záznamov: 1
Trends in the Use of Neuromarketing Tools by Selected Neuromarketing Companies
Názov Trends in the Use of Neuromarketing Tools by Selected Neuromarketing Companies Preklad názvu Trendy vo využívaní neuromarketingových nástrojov vybranými neuromarketingovými spoločnosťami Autorské údaje Róbert Hula, Marek Kukura Autor Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 26-38. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2 Poznámky VEGA 1/0354/22 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá neuromarketing * neuroveda * marketing * metódy * spoločnosti * rozhodovanie nákupné Anotácia Neuromarketing sa zameriava na procesnú stránku spotrebiteľského rozhodovania. Je nástrojom, vysvetľujúci prečo, na základe čoho a podľa akých kritérií prebieha spotrebiteľské rozhodovanie. Prezentácia vybraných neuromarketingových spoločností a centier pre riešenie neurovedeckých spotrebiteľských problémov, ich nástroje a portfólio služieb. Popis aktuálnych a na trhu špecifických trendov, aj rozdielov z pohľadu územného zamerania podnikov a na základe ich produktového portfólia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00455-003, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 515 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1