Počet záznamov: 1
An Assessment of Online Reputation of Global Bicycle Brands Based on Their Social Media Activities
Názov An Assessment of Online Reputation of Global Bicycle Brands Based on Their Social Media Activities Preklad názvu Hodnotenie online reputácie svetových značiek bicyklov na základe ich aktivít na sociálnych sieťach Autorské údaje Vladimír Hojdik, Lucia Šinkovičová, Radka Repiská Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Šinkovičová Lucia EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Repiská Radka EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument DOKBAT 2022 : 18th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : Conference Proceedings. Pp. 160-168. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2022 ; DOKBAT 2022 International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. ISBN 978-80-7678-101-6 DOI 10.7441/dokbat.2022 Poznámky VEGA 1/0646/20 (50%). - I-22-109-00 (50%) Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá reputácia podniku * značky * značky výrobkov * bicykle * médiá sociálne * manažment značky * goodwill Anotácia Cyklistický priemysel zaznamenal v poslednom období boom, hlavne z dôvodu globálnej pandemickej situácie, ale je aj výsledkom zelenej politiky krajín. Obľúbenosť cyklistiky je na historickom maxime, čo sa odrazilo v narastajúcom dopyte po bicykloch na celom svete. Riešenia výziev v online prostredí a spravovanie online reputácie najpopulárnejších svetových značiek bicyklov. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00524-003, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 611.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1