Počet záznamov: 1
What We Know after the Pandemic.
SYS 0291058 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502083941.8 014 $a 000911084500001 $2 WOS 017 70
$a 10.20535/2410-8286.270182 $2 DOI 035 $a 1025121 $2 CREPC2 100 $a 20230214a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a UA 200 1-
$a What We Know after the Pandemic. $e Online and Face-to-face Testing in Comparative Perspective $f Eva Stradiotová, Ildikó Némethová, Radoslav Štefančík 321 $a Registrovaný: Web of Science 330 $a Vplyv online vzdelávania na vzdelávanie na mieste prostredníctvom analýzy výsledkov dosiahnutých respondentmi v testoch. Použitie deskriptívnych štatistických metód. Korelácia medzi výsledkami získanými v tradičnom testovaní a online testovaní. Podmienky realizovaného výskumu. Výsledky testovania študentov. Negatívny vplyv online vzdelávania na študijné návyky študentov. Riešením tejto situácie je lepšia príprava učiteľov na online vzdelávanie a zabezpečenie vybavenia škôl najmodernejšou technikou. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0248046 $1 011 $a 2409-3351 $1 011 $a 2410-8286 $1 200 1 $a Advanced Education $v No. 21 (2022), pp. 4-21 $1 210 $a Kyiv $c National Technical University of Ukraine, Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute 541 1-
$a Čo vieme po pandémii. Online a prezenčné testovanie v komparatívnej perspektíve 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007024 $a vybavenosť technická 700 -1
$3 eu_un_auth*p0066955 $a Stradiotová $b Eva $p EUBFAJKAJ $4 070 $9 34 $f 1963- $T Katedra anglického jazyka FAJ 701 -1
$3 eu_un_auth*p0066911 $a Némethová $b Ildikó $p EUBFAJKAJ $4 070 $9 33 $f 1974- $T Katedra anglického jazyka FAJ 701 -1
$3 eu_un_auth*0043592 $a Štefančík $b Radoslav $p EUBFAJKIK $4 070 $9 33 $f 1976- $T Katedra interkultúrnej komunikácie FAJ 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230214 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1