Počet záznamov: 1  

Úloha a využitie sociálnych médií v marketingu

  1. SYS0292910
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20240404105244.6
    035
      
    $a ec51f3a2-dc5a-4e08-8342-eb11e0a22b14
    100
      
    $a 20230611d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Úloha a využitie sociálnych médií v marketingu $e diplomová práca $f Natália Mačingová $g školiteľ: Mária Ria Janošková
    210
      
    $a Košice $d 2023
    215
      
    $a 74 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0081237 $a Mačingová $b Natália $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0083580 $a Janošková $b Mária Ria $f 1965- $p EUBPHFKOP $4 727 $T Katedra obchodného podnikania PHF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0054019 $a Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $b Katedra obchodného podnikania $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230611 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.