Počet záznamov: 1  

Use of Modern Marketing Tools in SMEs in the Slovak Republic

  1. Názov Use of Modern Marketing Tools in SMEs in the Slovak Republic : bakalárska práca
    Autorské údajeNatália Nagyová, školiteľ: Filip Stovíček
    Autor Nagyová Natália
    Ďalší autori Stovíček Filip (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 60 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra926189

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce512 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.