Počet záznamov: 1  

Influencer marketing a jeho pôsobenie na spotrebiteľské správanie vybraných generácií

  1. Názov Influencer marketing a jeho pôsobenie na spotrebiteľské správanie vybraných generácií : bakalárska práca
    Autorské údajeViktória Furdíková, školiteľ: Mária Hasprová
    Autor Furdíková Viktória
    Ďalší autori Hasprová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 47 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra924817

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce517.4 KBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.