Počet záznamov: 1  

Narušenie kohézie sociálnych skupín ako jeden z negatívnych dôsledkov COVID-19

  1. SYS0295503
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075242.7
    100
      
    $a 20230725a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Narušenie kohézie sociálnych skupín ako jeden z negatívnych dôsledkov COVID-19 $f Tatiana Soroková
    330
      
    $a Po návrate detí do interiérov školského prostredia pedagógovia zaznamenávajú zmenu v dynamike fungovania žiakov v triedach. Do integrácie postcovidového syndrómu školstva vstupuje ďalší neočakávaný aspekt, a to nové deti z radov odídencov z Ukrajiny v dôsledku vojny. Zmeny sú čitateľné na každom stupni vzdelávania. V príspevku sa venujeme typom temperamentu ako dôsledku zlyhávajúcej interakcie. Opíšeme podstatu a charakteristiku sociálnej skupiny, definujeme školskú triedu ako malú sociálnu skupinu. Venujeme sa aj typom vodcovstva, spolupráce a normám v rámci sociálnej skupiny.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0287597 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre školy a školské zariadenia $v Roč. 17, č. 7-8 (2022), s. 35-38 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0055356 $a kohézia sociálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005727 $a skupiny sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002497 $a integrácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009860 $a vodcovstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003733 $a normy sociálne
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0002057 $a Soroková $b Tatiana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230725 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.