Počet záznamov: 1
Narušenie kohézie sociálnych skupín ako jeden z negatívnych dôsledkov COVID-19
SYS 0295503 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075242.7 100 $a 20230725a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Narušenie kohézie sociálnych skupín ako jeden z negatívnych dôsledkov COVID-19 $f Tatiana Soroková 330 $a Po návrate detí do interiérov školského prostredia pedagógovia zaznamenávajú zmenu v dynamike fungovania žiakov v triedach. Do integrácie postcovidového syndrómu školstva vstupuje ďalší neočakávaný aspekt, a to nové deti z radov odídencov z Ukrajiny v dôsledku vojny. Zmeny sú čitateľné na každom stupni vzdelávania. V príspevku sa venujeme typom temperamentu ako dôsledku zlyhávajúcej interakcie. Opíšeme podstatu a charakteristiku sociálnej skupiny, definujeme školskú triedu ako malú sociálnu skupinu. Venujeme sa aj typom vodcovstva, spolupráce a normám v rámci sociálnej skupiny. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0287597 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre školy a školské zariadenia $v Roč. 17, č. 7-8 (2022), s. 35-38 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2022 610 1-
$9 eu_un_auth*0055356 $a kohézia sociálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005727 $a skupiny sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002497 $a integrácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0009860 $a vodcovstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003733 $a normy sociálne 700 -1
$3 eu_un_auth*0002057 $a Soroková $b Tatiana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230725 $g AACR2
Počet záznamov: 1