Počet záznamov: 1
Price Sensitivity Testing As a Blueprint for Basic Product Pricing
Názov Price Sensitivity Testing As a Blueprint for Basic Product Pricing Preklad názvu Testovanie cenovej citlivosti ako návrh na stanovenie základných cien produktov Autorské údaje Katarína Remeňová, Mária Kmety Barteková Autor Remeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Spoluautori Kmety Barteková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument European Forum of Entrepreneurship 2023 : "Business Environment in a Whirlwind of Turbulent Changes“ : Proceedings of the 16th International Scientific Conference, Prague, 2023. Pp. 246-251. - Praha : NEWTON College, 2023 ; European Forum of Entrepreneurship 2023 International Scientific Conference. ISBN 978-80-87325-68-1 Poznámky VEGA 1/0582/22 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá ceny * optimalizácia * víno * produkty * trh * spotrebitelia Anotácia So súčasným pokrokom v technológii je teraz možné zhromažďovať a ukladať obrovské množstvá zložitých údajov a informácií. To umožnilo, aby sa rozhodnutia o cenách stali presnejšie a aktuálne. Primárnym cieľom výskumu bolo určiť cenu, ktorú by boli spotrebitelia ochotní zaplatiť za nový potravinový výrobok na vysoko konkurenčnom trhu. Štúdia bola vykonaná v segmente spotrebiteľov vína pomocou van Westendorpského testu cenovej citlivosti, ktorý nám pomohol stanoviť prijateľné cenové rozpätie pre biele víno, konkrétne Veltlínske zelené, ktoré vstupuje na nový trh. Na vykonanie testu sme ako testovací produkt použili neznámu značku vína z inej krajiny Európskej únie (vinárstvo Hillinger z Rakúska). Bolo to urobené s cieľom zistiť cenovú citlivosť zákazníkov na nový produkt na slovenskom trhu Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00273-003, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 199.9 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1