Počet záznamov: 1
Relationship Management in Sales – What is Meant by Relationship Building, and What Significance Does it Have in Sales Companies
Názov Relationship Management in Sales – What is Meant by Relationship Building, and What Significance Does it Have in Sales Companies Preklad názvu Riadenie vzťahov v predaji – čo znamená budovanie vzťahov a aký význam má v obchodných spoločnostiach Autorské údaje Tobias Barthelt, Peter Markovič Autor Barthelt Tobias EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 20, č. 2 (2023), s. 9-20. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá predaj * vzťahy obchodné * spoločnosti obchodné Anotácia Na základe predpokladu, že budovanie vzťahov zostane základným faktorom úspechu v predaji aj v budúcnosti, sú v tomto článku analyzované dve kľúčové otázky: Aké faktory charakterizujú budovanie vzťahov so zákazníkmi? A ako sa táto téma realizuje v predajnej praxi? Aby sme sa dostali k podstate týchto otázok, boli ako kvalitatívna výskumná metóda vybrané pološtruktúrované expertné rozhovory. Výsledky ukazujú konsenzus medzi opýtanými odborníkmi, že budovanie vzťahov je kľúčom k úspechu v predaji, teraz aj v budúcnosti. Podrobnejšia analýza základných faktorov odhaľuje, že niektoré sú zložitejšie, ako by sa na prvý pohľad dalo predpokladať. Pohľad do praxe tiež ukazuje, že implementácia témy „budovanie vzťahov“ sa zatiaľ nestala súčasťou DNA väčšiny firiem. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00043-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 287.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1