Počet záznamov: 1  

Strategický marketingový plán pre vybraný obchodný subjekt

  1. Názov Strategický marketingový plán pre vybraný obchodný subjekt : bakalárska práca
    Autorské údajeTomáš Veliký, školiteľ: Katarína Petrovčiková
    Autor Veliký Tomáš
    Ďalší autori Petrovčiková Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2024. - 52 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha284.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.