Počet záznamov: 1  

Global Competitive Strategies: Assessing the Role of Marketing Tools in SME Internationalization and Financial Performance

  1. Názov Global Competitive Strategies: Assessing the Role of Marketing Tools in SME Internationalization and Financial Performance
    Preklad názvuGlobálne konkurenčné stratégie: Hodnotenie úlohy marketingových nástrojov v internacionalizácii MSP a finančnej výkonnosti
    Autorské údajeMehmet Civelek, Aleksandr Ključnikov, Roman Hruška, Jaroslav Světlík, Vladimír Vavrečka
    Autor Civelek Mehmet
    Spoluautori Ključnikov Aleksandr
    Hruška Roman
    Světlík Jaroslav
    Vavrečka Vladimír
    Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 1 (2024), pp.. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2024. ISSN 1804-1728
    DOI 10.7441/joc.2024.01.01
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá podnik stredný * podnik malý * konkurencieschopnosť * komunikácia marketingová * výkonnosť
    AnotáciaHoci sú malé a stredné podniky (MSP) veľmi dôležité pre výrobu inovatívnych a sprostredkovateľských tovarov s vysokou pridanou hodnotou a zohrávajú kľúčovú úlohu ako dodávateľov veľkých podnikov, ich finančné obmedzenia spôsobujú, že sa stretávajú s problémami v súvislosti s procesom internacionalizácie a finančnou podporou. výkon. Ako dynamická schopnosť teórie Resource-based View theory (RBV) zvyšuje používanie nástrojov marketingovej komunikácie (MCT) malými a strednými podnikmi, ako sú sociálne médiá (SM), webové stránky, telemarketing, direct mail, SMS kampane a Google Adwords. konkurencieschopnosť MSP a mohla by im umožniť znížiť ich finančnú výkonnosť a vývozné obavy. Využitie týchto nástrojov sa však môže líšiť v závislosti od krajiny pôvodu firmy, keďže krajiny majú rôzne sociálno-ekonomické a kultúrne podmienky, ktoré ovplyvňujú konkurencieschopnosť firiem a ich marketingové komunikačné prístupy k ich exportnej a finančnej výkonnosti. V tejto súvislosti je cieľom tohto príspevku nájsť medzinárodné rozdiely v vplyve používania MCT na export a finančnú výkonnosť. Tento článok skúma 1221 MSP z Česka, Slovenska a Maďarska. Výskumníci vytvorili online dotazník na zber údajov od náhodne vybraných respondentov z výskumnej vzorky. Výskumníci tiež vykonali analýzy binárnej logistickej regresie na účely analýzy. Hoci tento dokument potvrdzuje medzinárodné rozdiely v vplyve MCT na export MSP, vplyv využívania SM na finančnú výkonnosť MSP sa nelíši v závislosti od krajiny pôvodu MSP. Odoslať spätnú väzbu Bočné panely História Uložené K dispozícii sú výsledky prekladu Vymeniť jazy
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF424.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.