- Vývoj měření čtenosti tisku - tiskový GRP
Počet záznamov: 1  

Vývoj měření čtenosti tisku - tiskový GRP

  1. Názov Vývoj měření čtenosti tisku - tiskový GRP
    Autorské údajeVladimír Kožíšek
    Autor Kožíšek Vladimír
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 3 (2024), s. 24-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá reklama * tlač * médiá
    AnotáciaMeranie čítanosti tlače je jedným z najnáročnejších odvetví prieskumu trhu. Na rozdiel od elektronických médií ako rádio, televízia, online, sociálne siete je oveľa ťažšie vytvoriť presnejšie meranie, najmä na základe pasívneho merania. Tlač je založená len na pamäťovej stope, ktorá neumožňuje zmerať všetky kontakty medzi čítačkou a médiom. Print GRP je malý krok, ako napraviť túto nerovnováhu medzi printom a inými mediatypmi, aj keď je stále založený na deklaratívnom spôsobe rozhovorov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.