Počet záznamov: 1
Vývoj měření čtenosti tisku - tiskový GRP
Názov Vývoj měření čtenosti tisku - tiskový GRP Autorské údaje Vladimír Kožíšek Autor Kožíšek Vladimír Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 3 (2024), s. 24-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá reklama * tlač * médiá Anotácia Meranie čítanosti tlače je jedným z najnáročnejších odvetví prieskumu trhu. Na rozdiel od elektronických médií ako rádio, televízia, online, sociálne siete je oveľa ťažšie vytvoriť presnejšie meranie, najmä na základe pasívneho merania. Tlač je založená len na pamäťovej stope, ktorá neumožňuje zmerať všetky kontakty medzi čítačkou a médiom. Print GRP je malý krok, ako napraviť túto nerovnováhu medzi printom a inými mediatypmi, aj keď je stále založený na deklaratívnom spôsobe rozhovorov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 3
článok
Počet záznamov: 1