Počet záznamov: 1
Examining Changes in Brand Preferences During Crisis: The Case of Ukraine
Názov Examining Changes in Brand Preferences During Crisis: The Case of Ukraine Súbežný názov Zkoumání změn v preferencích značky během krize: případ Ukrajiny Autorské údaje Anastasiia Lukianenko Autor Lukianenko Anastasiia Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : [recenzovaný vědecký časopis Slezské univerzity v Opavě]. Roč. 24, č. 2 (2024), s. 28-41. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2024. ISSN 1212-415X DOI 10.25142/aak.2024.009 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá správanie spotrebiteľa * kríza * vojny * značky * etnocentrizmus spotrebiteľský * stratégia marketingová * Ukrajina Anotácia Skúmanie posunu v preferenciách spotrebiteľských značiek na Ukrajine v reakcii na prebiehajúcu rozsiahlu inváziu od roku 2022, konkrétne skúmanie zmeny z medzinárodných značiek na lokálne značky. Štúdia sa snaží posúdiť zmeny v postojoch spotrebiteľov k spoľahlivosti značky, vnímaniu kvality a ochote podporovať miestne podniky pred aj po vypuknutí konfliktu. Dotazník využíva Likertovu škálu na zhromažďovanie údajov o týchto preferenciách spolu s demografickými faktormi, ako je vek a blízkosť k aktívnym vojenským aktivitám. Poznatky získané z tohto výskumu sa zameriavajú na zlepšenie pochopenia správania spotrebiteľov počas vojnových podmienok a ponúkajú cenné dôsledky pre obchodníkov a tvorcov politík pri prispôsobovaní stratégií tak, aby vyhovovali vyvíjajúcim sa potrebám spotrebiteľov v krízových situáciách. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 377.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1