Počet záznamov: 1
Jak získat zákazníka
Názov Jak získat zákazníka : Kvalita služeb Autorské údaje Jacques Horovitz, Prekl. Prokop Toman, Pavel Novotný Autor Horovitz Jacques Ďalší autori Toman Prokop (Prekladateľ) Novotný Pavel (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Praha : Management Press , 1994. - 134 s. Vydanie 1. vyd. ISBN 80-85603-45-4 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá služby * kvalita * kvalita výrobkov * zákazníci * spotrebitelia Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 2, prezenčne 1 Signatúra 704807, 705058, 705895
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 704807 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 705058 SEK Sklad knižničného fondu voľný 705895 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1