Počet záznamov: 1
Marketing
Názov Marketing : Polish-Danish Perspectives Vydavateľské údaje Lódz : Wydawnictwo Uniwersytetu Lódzkiego , 1990. - 284 s. Vydanie 1. ed. Edícia Folia Oeconomica , 105 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu angličtina, poľština Krajina vydania Poľsko Systematika 338.1 - Hospodárska situácia Heslá marketing * hospodárstvo trhové * spotreba * kríza hospodárska * reformy * inovácia * výrobky * politika cenová * roľníci * distribúcia * výrobky drevárske * štúdie prípadové * podnik súkromný * obchod * Poľsko * Dánsko Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 727924
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 727924 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1