Počet záznamov: 1  

Marketing strategies for growth in uncertain times

  1. Názov Marketing strategies for growth in uncertain times
    Autorské údajeAllan J. Magrath
    Autor Magrath Allan J.
    Vydavateľské údajeLincolnwood : NTC Business Books , 1995 [1996]. - 192 s.
    ISBN0-8442-3314-5
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * rast hospodársky * marketing * výrobky nové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra763398

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    763398SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.