Počet záznamov: 1
Marketing
Názov Marketing : charakteristika, stratégia, proces Autorské údaje Štefan Rajt Autor Rajt Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Vydavateľské údaje Bratislava : Sprint , 2000. - 133 s. Edícia Nová ekonómia ISBN 80-88848-62-8 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * hospodárstvo trhové * firmy * výrobky * segmentácia trhu * plánovanie * marketing medzinárodný * Európa Báza dát KNIHY Počet ex. 5, z toho voľných 3, prezenčne 2 Signatúra 767541-767545
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 767541 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 767542 SEK Sklad knižničného fondu voľný 767543 SEK Sklad knižničného fondu voľný 767544 SEK Pobočka SEK Košice voľný 767545 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1