Počet záznamov: 1
Moderní marketing
Názov Moderní marketing Autorské údaje Paul Smith, [preklad: Tomáš Hlaváč, Zdeněk Strnad] Autor Smith Paul Ďalší autori Hlaváč Tomáš (Prekladateľ) Strnad Zdeněk (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Praha : Computer Press , 2000. - 518 s. Edícia Praxe manažera , Business books ISBN 80-7226-252-1 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * plán * stratégia marketingová * štúdie prípadové * nákup * zákazníci * správanie spotrebiteľa * taktika reklamy * prieskum trhu * výskum trhu * agentúry * médiá * politika * ekonómia * marketing medzinárodný * nástroje marketingové * reklama * podpora predaja * marketing priamy * práca s verejnosťou * sponzorovanie * výstavy * identita podniková * balenie * technológie informačné Báza dát KNIHY Počet ex. 4, z toho voľných 2, prezenčne 2 Signatúra 772273, 779260, 801486, 801487
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 772273 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 779260 SEK Sklad knižničného fondu voľný 801486 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne 801487 SEK Pobočka SEK Košice voľný
Počet záznamov: 1