Počet záznamov: 1  

Ofenzivní marketing aneb jak zaútočit na konkurenci

  1. Názov Ofenzivní marketing aneb jak zaútočit na konkurenci
    Autorské údajeIvan Bureš
    Autor Bureš Ivan
    Vydavateľské údajePraha : MANAGEMENT PRESS , 2002. - 174 s.
    Vydanie2. rozš. vyd.
    ISBN80-7261-060-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * kultúra podniková * výkazy účtovné * plán marketingový * stratégia marketingová * predaj * zákazníci * konkurencia * konkurencia trhová * systémy informačné manažérske * štúdie prípadové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra778801

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    778801SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.