Počet záznamov: 1  

Marketingové analýzy a prognózy

  1. LESÁKOVÁ, Dagmar - HANULÁKOVÁ, Eva - NETRI, Branislav. Marketingové analýzy a prognózy. Bratislava : SOFA, 2002. 192 s. ISBN 80-89033-23-7
    Ohlasy:
    [4] TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka. Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie. 1. vyd. Bratislava : IURA Edition, 2011. ISBN 978-80-8078-398-3.
    [4] STRÁŽOVSKÁ, Helena - MIKOLÁŠ, Zdeněk - PACHINGEROVÁ, Mária - TADIAL, Milan - STRÁŽOVSKÁ, Ľubomíra - VERNAYOVÁ, Drahomíra - BAŽÓ, Ladislav - FALUDY, Karol - PAVLÍK, Adrián. Obchodné podnikanie. 2. dopl. a preprac. vyd. Hronský Beňadik : NETRI, 2004. 387 s. ISBN 80-968904-2-5.
    [4] SLÁDEK, Gustáv - VALENTEOVÁ, Katarína. Controlling hotela a reštaurácie. Bratislava : Iura Edition, 2006. 222 s. Ekonómia. ISBN 80-8078-098-6.
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.