Počet záznamov: 1
Organizacja dzialalnosci marketingowej w bankach i jej uwarunkowania.
Názov Organizacja dzialalnosci marketingowej w bankach i jej uwarunkowania. Preklad názvu Organizácia marketingovej činnosti v bankách a jej podmienenosť. Autorské údaje W. Grzegorczyk Autor Grzegorczyk W. Zdrojový dokument Bank i kredyt. Roč. 22, č. 10 (1991), s. 18-21 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu poľština Krajina vydania Poľsko Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky Heslá marketing * banky * trh medzinárodný Anotácia Tvorenie marketingových komisií a oddelení v bankách. Organizácia marketingovej činnosti a jej kritériá: finančné, kritérium výrobkov, cieľových trhov a zemepisné kritérium, ktoré autor rozvádza a vysvetľuje. Prekážky, ktoré bankám bránia širšie rozvinúť marketingovú činnosť. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1