Počet záznamov: 1
Marketing v jednotlivých fázach životnosti chemických výrobkov na trhu.
Názov Marketing v jednotlivých fázach životnosti chemických výrobkov na trhu. Autorské údaje A. Ďurkovičová Autor Ďurkovičová A. Zdrojový dokument Praktická škola marketingu. Č. 2 (1992), s. 20-22 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania [CS] Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výrobky chemické * trh medzinárodný * inovácia * konkurencia medzinárodná * životnosť výrobkov * dopyt Anotácia Vyšší inovačný tlak a zostrujúca sa konkurencia medzi predávajúcimi na medzinárodných trhoch vyžaduje posilňovať marketing, ktorý je treba v jednotlivých fázach cyklu životnosti chemického výrobku uskutočňovať diferencovane. Charakteristika úloh, ktoré musí marketing zabezpečovať v štyroch fázach životnosti výrobku na trhu: vo fáze uvádzania výrobku na trh, vo fáze rastu dopytu, vo fáze nasýtenia a vo fáze ústupu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1