Počet záznamov: 1  

Marketing v jednotlivých fázach životnosti chemických výrobkov na trhu.

  1. Názov Marketing v jednotlivých fázach životnosti chemických výrobkov na trhu.
    Autorské údajeA. Ďurkovičová
    Autor Ďurkovičová A.
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Č. 2 (1992), s. 20-22
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výrobky chemické * trh medzinárodný * inovácia * konkurencia medzinárodná * životnosť výrobkov * dopyt
    AnotáciaVyšší inovačný tlak a zostrujúca sa konkurencia medzi predávajúcimi na medzinárodných trhoch vyžaduje posilňovať marketing, ktorý je treba v jednotlivých fázach cyklu životnosti chemického výrobku uskutočňovať diferencovane. Charakteristika úloh, ktoré musí marketing zabezpečovať v štyroch fázach životnosti výrobku na trhu: vo fáze uvádzania výrobku na trh, vo fáze rastu dopytu, vo fáze nasýtenia a vo fáze ústupu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.