Počet záznamov: 1  

Základní marketingová strategie.

  1. Názov Základní marketingová strategie.
    Autorské údajeE. Maca
    Autor Maca Erich
    Zdrojový dokumentAgroekonomika. Roč. 1, č. 4 (1992), s. 160-163
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia podniková * tvorba cien * politika cenová * komplex poľnohospodársko-potravinársky * potraviny * trh * náklady a ceny
    AnotáciaZameranie na najaktuálnejší problémový okruh základnej marketingovej stratégie v súčasných podmienkach, a to na cenovú stratégiu podniku a v jej rámci predovšetkým na metodiku tvorby cien ponuky a praktickú cenovú politiku. Základné typy realizačných cien použiteľných v súčasných trhových podmienkach APK.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.