Počet záznamov: 1
Základní marketingová strategie.
Názov Základní marketingová strategie. Autorské údaje E. Maca Autor Maca Erich Zdrojový dokument Agroekonomika. Roč. 1, č. 4 (1992), s. 160-163 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania [CS] Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia podniková * tvorba cien * politika cenová * komplex poľnohospodársko-potravinársky * potraviny * trh * náklady a ceny Anotácia Zameranie na najaktuálnejší problémový okruh základnej marketingovej stratégie v súčasných podmienkach, a to na cenovú stratégiu podniku a v jej rámci predovšetkým na metodiku tvorby cien ponuky a praktickú cenovú politiku. Základné typy realizačných cien použiteľných v súčasných trhových podmienkach APK. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1