Počet záznamov: 1  

Možnosti a omezení marketingu v zemědělství

  1. Názov Možnosti a omezení marketingu v zemědělství
    Autorské údajeI. Tichá
    Autor Tichá I.
    Zdrojový dokumentAgroekonomika. Roč. 2, č. 8 (1993), s. 357-358
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * poľnohospodárstvo * ceny * burzy komoditné * výrobky poľnohospodárske
    AnotáciaStratégia marketingu v poľnohospodárskych podnikoch. Faktory ovplyvňujúce marketing. Dve z metód marketingu, ktoré sú zamerané na elimináciu rizika plynúceho z vývoja cien. Termínovaný obchod (forward market). Transakcie na komoditnej burze.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.