Počet záznamov: 1
Kritické faktory úspěchu vysokoškolské výuky marketingu
Názov Kritické faktory úspěchu vysokoškolské výuky marketingu Autorské údaje Alois Glogar Autor Glogar Alois Zdrojový dokument Marketing. Roč. 5, č. 4 (1994), s. 6-7 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * Česko * Slovensko * transformácia * semináre * školy vysoké * vyučovanie * prax odborná * študenti Anotácia Priaznivé podmienky pre marketing ako nástroj radikálnej ekonomickej reformy a transformačného procesu po r. 1989. Tzv. transformačný marketing. Faktory úspechu vysokoškolskej výučby marketingu (pochopenie historického vývoja , úroveň pedagógov, prax - poznávanie obchodnej a marketingovej činnosti). Prínosy štúdia marketingu na vysokých školách ekonomického zamerania. Koncepcia diplomových prác. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1