Počet záznamov: 1  

Ako vzniká akcia priamej reklamy

  1. Názov Ako vzniká akcia priamej reklamy
    Autorské údajeA. Vojtušová
    Autor Vojtušová Alžbeta
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 1 (Január 1997), s. 6. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing priamy * reklama
    AnotáciaNástroj priamej reklamy: reklamný list. Zostavenie reklamného listu a jeho štruktúra. Odpovedný alebo objednací lístok v priamom marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.