Počet záznamov: 1
Internet v hoteliérstve
Názov Internet v hoteliérstve : Ďalšie možnosti ako zvýšiť obsadenosť ubytovacích zariadení Autorské údaje Ľudmila Novacká Autor Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. Roč. 4, č. 4 (1997), s. 30-31. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie Heslá hotelierstvo * zariadenia ubytovacie * internet * hotely * marketing mix * nástroje marketingové * systémy rezervačné * siete počítačové * ceny * služby * distribúcia Anotácia Nástroje marketingového mixu v hotelierstve. Základný ukazovateľ výkonov hotela je obsadenosť. Obsadenosť závisí od optimálneho modelu distribúcie. Medzinárodné distribučné systémy. Distribúcia prostredníctvom Internetu. Opodstatnenosť Internetu v hotelierstve. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 2-6
článok
Počet záznamov: 1