Počet záznamov: 1  

Možnosti využitia metód marketingového výskumu v maloobchodnej firme

  1. SYSr026972
    LBL
      
    01534naa^^2200337^^^450
    005
      
    20230607100421.0
    100
      
    $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Možnosti využitia metód marketingového výskumu v maloobchodnej firme $f Dagmar Klepochová
    330
      
    $a Osobitosti využitia marketingového výskumu v maloobchodnej firme. Metódy marketingového výskumu využívané v maloobchodnej firme. Aplikácia metód marketingového výskumu v maloobchodnej predajni študentmi Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s121307 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis České marketingové společnosti $v Roč. 8, č. 2 (1997), s. 23-25 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 1997
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a komunikácia $9 eu_un_auth*h0002808
    610
    1-
    $a maloobchod $9 eu_un_auth*h0003176
    610
    1-
    $a predajne $9 eu_un_auth*h0004799
    610
    1-
    $a potraviny $9 eu_un_auth*h0004572
    610
    1-
    $a prieskum trhu $9 eu_un_auth*h0004952
    610
    1-
    $a Ekonomická univerzita v Bratislave
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $f 1968- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.