Počet záznamov: 1  

Chybí nám postprodejní marketing - orientovaný na udržení zákazníků

  1. Názov Chybí nám postprodejní marketing - orientovaný na udržení zákazníků : Manažer. Príloha
    Autorské údajeJ. Smrčka
    Autor Smrčka J.
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele. Roč. 32, č. 9 (1997), s. 9-12. - Praha : Economia, 1997. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * zákazníci * komunikácia * produkty * služby obchodné * stratégia marketingová * inovácia * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaV podnikovom marketingu chýba ucelený, kvalitný marketing zameraný na udržanie zákazníka, nazývaný postpredajný marketing. Charakteristika postpredajného marketingu ako špecifickej časti marketingovej stratégie a aké sú zásady jeho implementácie. Niekoľko údajov dokumentujúcich význam postpredajného marketingu. Koncepcia postpredajného marketingu. Dialóg so zákazníkmi. Spokojnosť zákazníkov. Znovuzískanie zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.