Počet záznamov: 1
Chôdza po tenkom ľade alebo humor v reklame pre finančné inštitúcie
Názov Chôdza po tenkom ľade alebo humor v reklame pre finančné inštitúcie : Príloha Autorské údaje S. Lopošová Autor Lopošová S. Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 8 (August 1997). - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997 Postskriptum. Finex 97. s.r.o.. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Heslá humor * marketing * komunikácia * financie * reklama * Slovenská životná poisťovňa, a.s. Bratislava Anotácia Humor ako spôsob marketingovej komunikácie vo finančných inštitúciách. Rozhovor s Martinom Kuntom, autorom a spoluautorom kreatívnych riešení pre Poľnobanku, Slovenskú poisťovňu alebo Tory leasing. Využitie emocionálneho pôsobenia humoru v reklame. Základné princípy, ktorými sa riadi autor pri tvorbe spotu pre finančné inštitúcie. Rozhovor s I. Gažíkom, členom kreatívneho tímu reklamnej agentúry M.M.B.M. o uvádzacej imidžovej kampani Slovenskej životnej poisťovne. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 7-12
článok
Počet záznamov: 1