Počet záznamov: 1
Tretí sektor je súčasťou trhu
Názov Tretí sektor je súčasťou trhu Autorské údaje M. Rážová Autor Rážová M. Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 11 (November 1997), s. 6-7. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * sektor terciárny * Slovensko * Liga proti rakovine * sponzorovanie * Ogilvy and Mather * agentúry * vzdelávanie Anotácia Marketingová komunikácia v treťom sektore. Marketing Ligy proti rakovine. Kampaň Ligy proti rakovine. Odlíšenie produktu prostredníctvom charity. Sponzoring charitatívnych organizácii agentúrou Ogilvy & Mather. Sponzoring vzdelávania. Legislatívne obmedzenie pre slovenské firmy zúčastňujúce sa na sponzoringu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 7-12
článok
Počet záznamov: 1