Počet záznamov: 1  

Firemná a marketingová kultúra

  1. Názov Firemná a marketingová kultúra . 4. Zásady podnikovej filozofie
    Autorské údajeEva Hanuláková
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Obchodné listy : Mesačník pre úspešný predaj. Roč. 5, č. 2-3 (Február-marec 1998), s. 24-25
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * kultúra podniková * stratégia marketingová * misia * ciele podnikové * imidž
    AnotáciaFormulácia podnikovej filozofie a podnikových zásad. Vymedzenie poslania (misie) podniku. Produktová a trhová definícia misie podniku. Stanovenie marketingových cieľov. Psychografické a ekonomické marketingové ciele.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-12


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.