Počet záznamov: 1  

S nabídkou zboží až do bytu

  1. Názov S nabídkou zboží až do bytu . 2
    Autorské údajeJiří Jindra
    Autor Jindra Jiří
    Zdrojový dokument Obchodník : Měsíčník Hospodářských novin pro prodej a distribuci zboží. Roč. 6, č. 5 (Květen 1998), s. 8-9. ISSN 1210-6178
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá technika predaja * technika obchodná * predajcovia * predaj * imidž * marketing interaktívny * sortiment tovaru * stratégia marketingová * Amway Corporation * USA
    AnotáciaHlavné piliere marketingovej stratégie firmy Amway Corporation : osobný kontakt predávajúceho a zákazníka, využitie podnikateľských schopností jednotlivcov, výber kvalitného sortimentu a doplnkový predaj podľa katalógov. Image a sponzoring firmy Amway Corporation. Všeobecné zásady výroby firmy Amway.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-12


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.