Počet záznamov: 1
Podniková kultúra v marketingovo orientovanej firme
Názov Podniková kultúra v marketingovo orientovanej firme Súbežný názov The Culture of marketing-oriented firm Autorské údaje Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov. Roč. 10, č. 1 (1999), s. 30-31 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina, angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá kultúra podniková * koncepcie * schémy organizačné * marketing * zákazníci Anotácia Marketingová orientácia firiem. Štyri základné prvky marketingovej koncepcie: 1. Sústredenie sa na trh. 2. Orientácia na zákazníka. 3. Koordinovaný marketing. 4. Dosiahnutie zisku prostredníctvom uspokojenia zákazníka. Podniková kultúra ako riadiaca zložka podniku. Prednosti silnej podnikovej kultúry. Znaky podnikovej kultúry. Determinanty podnikovej kultúry: Vonkajšie vplyvy. Vnútorné vplyvy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-4 + mim. č.
článok
Počet záznamov: 1