Počet záznamov: 1  

Ako zaobchádzať so sťažnosťami klientov

  1. Názov Ako zaobchádzať so sťažnosťami klientov
    Autorské údajeAnton Korauš
    Autor Korauš Antonín EUBFNHKPN - Katedra peňažníctva - zrušená
    Zdrojový dokument Poistné rozhľady : časopis slovenského poisťovníctva. Roč. 6, č. 4 (2000), s. 13. - Bratislava : Slovenská asociácia poisťovní, 2000. ISSN 1335-1044
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 368 - Poisťovníctvo
    Heslá poisťovníctvo * sťažnosti * klienti * Rakúsko
    AnotáciaVývoj v oblasti zaobchádzania so sťažnosťami klientov v Rakúsku. Arbitrážne rady. Rady pre sťažnosť. Tri základné princípy pre zaobchádzanie so sťažnosťami. Adresovanie sťažností na Asociáciu poisťovní.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.