Počet záznamov: 1  

Väčšina produktov sa dnes vo svete kupuje vďaka silnej značke

  1. Názov Väčšina produktov sa dnes vo svete kupuje vďaka silnej značke
    Autorské údajeVladimír Pauco
    Autor Pauco Vladimír
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 10, č. 32 (9. augusta 2000), s. 12A. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * manažment * riadenie podnikové * značky maloobchodné * predaj * tovar značkový * brand manažment * logo * obaly
    AnotáciaV posledných rokoch vystupuje do popredia marketing ako rozhodujúca disciplína pri umiestňovaní produktov na trhu. Nový koncept marketingu - branding. Brand manažment produkty už predpredáva a vytvára značky v mysli zákazníkov. Kvalitnú značku oceňujú spotrebitelia vernosťou výrobkom firmy. Udžiavanie značky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 21-40

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.