Počet záznamov: 1
Iba spokojný zákazník sa vráti
Názov Iba spokojný zákazník sa vráti Autorské údaje Hana Adamková Autor Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 6, č. 1 (2002), s. 32. - Bratislava : SON MEDIA, 2002. ISSN 1335-9266 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá manažment * manažment strategický * zákazníci * výkonnosť * metódy sociologické Anotácia Cielené poznanie a pochopenie zákazníka. Podstatné faktory pre riadenie vzťahov so zákazníkom. Využitie kvantitatívnych alebo kvalitatívnych metód na získanie informácií od zákazníka. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E02 00437-001, dokument vo fonde SEK Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-12
článok
Počet záznamov: 1