Počet záznamov: 1
Inovácie vo výrobkovej stratégii
Názov Inovácie vo výrobkovej stratégii Preklad názvu Innovation in product strategies Autorské údaje Alica Lacková, Marta Karkalíková Autor Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Spoluautori Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť = The Journal of economics and social research : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = The scientific journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica. Roč. 2, č. 2 (2001), s. 170-178. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2001. ISSN 1335-7069 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.5 - Organizácia výroby. Plánovanie výroby. Konštrukcia. Kontrola výroby Heslá inovácia * výrobky * výrobky nové * stratégia podniková * stratégia inovačná Anotácia Inovačný proces a jeho postup. Význam a charakteristika nových výrobkov. Typy inovačných stratégií. Úspešnosť firmy na trhu závisí aj od zavádzania inovačných stratégií do celkovej stratégie firmy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 1-2
článok
Počet záznamov: 1