Počet záznamov: 1
Mediálny trh ako súčasť výrobkovej stratégie
SYS r044606 LBL 02005naa^^2200397^^^450 005 20230918081754.3 100 $a 20020403a2002 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Mediálny trh ako súčasť výrobkovej stratégie $f Alica Lacková, Marta Karkalíková 330 $a Vývoj reklamy. Trendy, ktoré v nej dominujú a zanikajú. História komerčnej reklamy. Vznik konzumnosti. Vývoj v oblasti profesionálnej reklamy, náznaky odštiepenia niektorých reklamných služieb. Reklamný priemysel v Európe. Ekonomické vplyvy na mediálny trh. Vytváranie strategických spojení mediálnych agentúr. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0039145 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady = Economic review $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava $v Roč. 31, č. 1 (2002), s. 65-72 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2002 541 1-
$a <The> Media market as a part of product strategy 610 1-
$a reklama $9 eu_un_auth*h0005305 610 1-
$a stratégia marketingová $9 eu_un_auth*h0006034 610 1-
$a médiá $9 eu_un_auth*h0003336 610 1-
$a trh $9 eu_un_auth*h0006599 610 1-
$a komunikácia marketingová $9 eu_un_auth*h0002810 610 1-
$a história $9 eu_un_auth*h0002274 610 1-
$a služby $9 eu_un_auth*h0005745 610 1-
$a priemysel propagačný $9 eu_un_auth*h0004926 610 1-
$a Európa $9 eu_un_auth*h0002047 610 1-
$a kampane reklamné $9 eu_un_auth*h0002650 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029081 $a Lacková $b Alica $p EUBOBFKTK $4 070 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená 701 -1
$3 eu_un_auth*p0029082 $a Karkalíková $b Marta $f 1947- $p EUBOBFKTK $4 070 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20020403 $g AACR2
Počet záznamov: 1