Počet záznamov: 1
Kam kráčate, podnikové predajne ?
Názov Kam kráčate, podnikové predajne ? Autorské údaje Silvia Sameková Autor Sameková Silvia Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 9, č. 11 (november 2002), s. 14-15. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá predajne podnikové * efektívnosť * výhody konkurenčné Anotácia Skúmanie opodstatnenia podnikových predajní v ére hypermarketov. Predpoklady úspešnosti podnikovej predajne. Dominantné postavenie a doplnková funkcia podnikových predajní v distribučnej politike výrobcu. Marketingová koncepcia výrobcov. Výhody a prednosti podnikových predajní - kontakt výrobcu so zákazníkov, komplexnosť sortimentu, dobrá cena výrobkov, akcie na podporu predaja, kvalifikovaný a príjemný personál, útulné priestory. Hodnota informácií, ktoré výrobca získava priamo od zákazníka. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 7-12 +8 príl.
článok
Počet záznamov: 1