Počet záznamov: 1
Architektura značek jako východisko pro strategický brand management
Názov Architektura značek jako východisko pro strategický brand management Autorské údaje Martin Machek Autor Machek Martin Zdrojový dokument Ekonomika a management : vědecký časopis Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Č. 1 (2013), s. 1-10. - Praha : Podnikohospodářská fakulta VŠE v Praze. ISSN 1802-8934 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá stratégia marketingová * značky výrobkov * značky kvality * systémy informačné * manažment strategický Anotácia Hlavné strategické prístupy k architektúre značky, ktoré definuje odborná literatúra, a ktoré využívajú úspešne multinacionálne firmy. Báza dát ČLÁNKY
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 211.7 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1