Počet záznamov: 1
Vnímanie konceptu fair trade na Slovensku
Názov Vnímanie konceptu fair trade na Slovensku Súbežný názov Perception of Fair Trade in Slovakia Autorské údaje Dagmar Klepochová, Janka Kopaničová Autor Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Udržateľný marketing a udržateľná spotreba III : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. S. 15-21. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3652-3 Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
Poznámky VEGA 1/0418/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * fair trade Anotácia Príspevok na základe výsledkov z realizovaného prieskumu poukazuje na to, ako slovenský spotrebiteľ pozná pojem Fair Trade, či vníma pri nákupe výrobky Fair Trade a aký je ich vplyv na nákupné rozhodnutia spotrebiteľov v súvislosti s princípmi trvalo udržateľnej spotreby. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00739-003, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1