Počet záznamov: 1  

Marketing oriented on the seniors

  1. Názov Marketing oriented on the seniors
    Preklad názvuMarketing zameraný na seniorov
    Autorské údajeMonika Matušovičová
    Autor Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Current challenges of marketing and their application in practice : scientific articles from the international conference : 3. 4. 2014, Prague, Czech Republic. pp. 73-78 CD-ROM. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014 / Kolouchová Daniela ; Kita Jaroslav ; Karlíček Miroslav ; Current challenges of marketing and their application in practice International scientific conference. ISBN 978-80-87500-55-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    PoznámkyVEGA 1/0612/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá demografia * seniori * nástroje marketingové
    AnotáciaRozličné vnímanie seniorov spoločnosťou v EÚ a na Slovensku. Marketingové aktivity zamerané na seniorov. Faktory: presvedčenie o kvalite, komplexnosť služby, poradenstvo pri obstaraní, dôraz pri zdravotnom úžitku produktu. Významnosť racionality u seniorov pri obstarávaní produktu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01937-009, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF247.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.