Počet záznamov: 1
Politika v supermarketu: Bojkotujíci spotřebitelé jako agenti sociání změny
Názov Politika v supermarketu: Bojkotujíci spotřebitelé jako agenti sociání změny Súbežný názov Politics in the Supermarket: Boycotting Consumers as Agents of Social Change Autorské údaje Michal Nový Autor Nový Michal Zdrojový dokument Sociológia : časopis pre otázky sociológie. Roč. 47, č. 1 (2015), s. 87-112. - Bratislava : Sociologický ústav SAV, 2015. ISSN 0049-1225 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 316.4 - Sociálne procesy Heslá spoločnosť konzumná * interakcia sociálna * prognózy sociálno-ekonomické * bojkot obchodný * politika spotrebiteľská Anotácia Každodenné rozhodovanie spotrebiteľa, kúpiť či nekúpiť, môže prekonať mantinely trhového mechanizmu smerom do oblasti tvorby politiky. Negatívne reakcie spotrebiteľa. Súčasné vysvetlenia a bojkot produktov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 1-6
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 2.3 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1