Počet záznamov: 1
Vybrané produkty a ich uplatnenie v marketingu 4.2
Názov Vybrané produkty a ich uplatnenie v marketingu 4.2 . 2.3 Preklad názvu Selected Products and Their Application in Marketing 4.2 Autorské údaje Vanda Lieskovská, Katarína Petrovčíková Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Trh práce v podmínkách Evropské unie. S. 45-51 online. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií VŠERS, 2018 / Foret Miroslav ; Khelerová Vladimíra. ISBN 978-80-7556-032-2 Poznámky VEGA 1/0376/17 Druh dokumentu rozpis článkov z kníh Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá marketing * technológie nové * telefón mobilný * komunikácia elektronická * starostlivosť o zdravie * štýl životný * firmy Anotácia Od stratégie Industry 4.0 po marketing 4.2. Produkt a jeho základné parametre využiteľnosti. Inteligentné náramky na monitorovanie športových aktivít. Inteligentné hodinky a ich funkcia. Výrobcovia inteligentných hodiniek a ich trhový podiel (2015, 2016). Dostupnosť vybraných produktov. Využitie nositeľných zariadení pri platbách. Smart produkty (smart náramky a smart hodinky) a ich potenciál podieľať sa na dodržiavaní zdravého životného štýlu. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00522-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 4.7 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1