Počet záznamov: 1
Psychografika - nová výzva marketingu prostredníctvom individuálneho profilu recipienta
Názov Psychografika - nová výzva marketingu prostredníctvom individuálneho profilu recipienta Súbežný názov Psychography - a New marketing Challenge Through Individual Recipient Profil Autorské údaje Veronika Komárová Autor Komárová Veronika Zdrojový dokument Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. S. 35-42. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018 / Schlosserová Zuzana ; Balážiová Iveta ; Fichnová Katarína ; Inštitorisová Dagmar ; Džupina Milan ; Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie vedecko-odborný seminár. ISBN 978-80-558-1315-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * zákazníci * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * potreby osobné * psychológia * technológie informačné * technológie komunikačné * dáta * výskum Anotácia Psychografika ako súčasť marketingovej segmentácie. Výskumy spotrebiteľského správania na základe psychografickej segmentácie. Základné ľudské potreby ako súčasť psychografickej segmentácie. Maslowova pyramída potrieb. Individuálny profil recipienta. Psychografika v kyberpriestore. Aplikácia Magic Sauce postavená najmä na psychologickom meraní jednotlivcov a výpočtoch behaviorálnej vedy. OCEAN schéma vykresľujúca intenzitu čŕt osobnosti. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1