Počet záznamov: 1
How to Build the Confidence into Brand in 21st Century
Názov How to Build the Confidence into Brand in 21st Century Preklad názvu Ako si vybudovať dôveru v značku v 21. storočí Autorské údaje Jozef Orgonáš, Barbora Paholková, Zuzana Francová Autor Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 356-367 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá značky * potraviny * reťazce obchodné * spotrebitelia Anotácia Poukázanie na dôležitosť budovania značky v 21. storočí v maloobchodnom segmente. Význam budovania obchodnej značky pre jednotlivé produktové rady. Vnímanie potravinového reťazca LIDL spotrebiteľmi. Dotazník určený mladým spotrebiteľom vo veku 18-25 rokov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00587-038, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 798.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1