Počet záznamov: 1
Tvorba a distribúcia obsahu ako marketingového nástroja firmy
Názov Tvorba a distribúcia obsahu ako marketingového nástroja firmy : diplomová práca Autorské údaje Matúš Filip Hažlinský, školiteľ: Martin Kuchta Autor Hažlinský Matúš Filip Ďalší autori Kuchta Martin (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra informatiky obchodných firiem Vydavateľské údaje Bratislava, 2021. - 80 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 917008
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.5 MB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1